- ΧΟΡΗΓΟΣ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
- ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
- TAILOR MADE SPONSOR
- ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
O Mac MacDonald έχει αποκτήσει τη φήμη του ‘street fighter’ στην Διαφήμιση, επειδή επιδιώκει – και παίρνει – το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για λογαριασμό των πελατών του. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένου ότι ο Mac βρίσκεται στο «τιμόνι» της Sid Lee Amsterdam, ενός από τα πλέον καινοτόμα και ξεχωριστά agencies στον κόσμο, το οποίο δεν περιορίζεται στην παραδοσιακή διαφήμιση, αλλά δραστηριοποιείται σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς, από το event marketing μέχρι... την αρχιτεκτονική.
Ο Mac έχει ήδη «γράψει» περισσότερα από 20 χρόνια καριέρας στους κορυφαίους ομίλους WPP, Havas και Publicis Groupe και μπορεί να θεωρηθεί «κοσμοπολίτης της Διαφήμισης», καθώς η συνεργασία του με πλήθος πολυεθνικών πελατών τον έχει φέρει σε 45 χώρες, στην Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική.
Το πάθος του για την αποτελεσματικότητα και η πίστη του στη δύναμη της Δημιουργικότητας, τον έχουν καθιερώσει ως ένα στέλεχος που γνωρίζει πώς να εμπνέει και να εμψυχώνει τους συνεργάτες του, και να καλλιεργεί το ταλέντο τους. Εκτός από τα επαγγελματικά του επιτεύγματα, ο Mac είναι υπερήφανος μπαμπάς τριών παιδιών ενώ -υποχρεώσεων επιτρεπόντων- αφιερώνει χρόνο και στις άλλες μεγάλες αγάπες του: τη μουσική, τη θάλασσα, το βουνό και τα αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με το Status-quo, το ρίσκο και η ανταμοιβή συνδέονται μεταξύ τους με μία γραμμική σχέση. Η εν δυνάμει ανταμοιβή αυξάνεται καθώς αυξάνεται και το σχετιζόμενο ρίσκο. Αντίστοιχα, το χαμηλό ρίσκο είναι πιο πιθανό να φέρει μικρότερη ανταμοιβή. Αυτό το «ισοζύγιο» ρίσκου και ανταμοιβής μας κάνει συνήθως να πιστέψουμε ότι οι επενδύσεις μας σε χρόνο, χρήμα και προσπάθεια θα μας αποφέρουν μεγαλύτερα κέρδη, μόνο εφόσον ενέχουν την πιθανότητα της απώλειας.
Ε, λοιπόν... fuck the status quo.
Αυτή είναι η ιστορία της επιτυχίας της Sid Lee. Τα 20 χρόνια που χρειάστηκε το agency για να φθάσει στην κορυφή και η άρρηκτη σχέση με το ρίσκο – ριψοκίνδυνη θα την χαρακτήριζαν κάποιοι – την οποία εξακολουθούν να διατηρούν και να απολαμβάνουν οι άνθρωποι αυτού του τόσο ξεχωριστού agency. Η ιστορία αυτή έχει το στοιχείο της περιπέτειας, της αποτυχίας, αλλά και, εν τέλει, του θριάμβου. Ενός θριάμβου που επιτεύχθηκε χάρη σε μία πολύ απλή προσέγγιση: την αξιοποίηση της Δημιουργικότητας για το χτίσιμο της εικόνας brands και επιχειρήσεων.